AĞAÇ EVİ SOHBETLERİ 268

 


 Bugünki sohbet konumuz biraz üzücü de olsa konuşmak istedim bu konu hakkında. Bloggerlar olarak kendi aramızda en azından duamızı esirgemeyiz onlardan. Evet konu “FİLİSTİN” ! 

  Bugün tam bir yıldır devam eden savaş artık savaş olmaktan çıktı. O insan olmayan insan demeye dilin varmadığı şahıslar sadece katliam ediyorlar. Söylenecek söz çok ama dil varmaya utanıyor!Gerçekten sonumuzun ne olacağını rabbim bilir ama insanlığın uyuması ciğerimizi parçalıyor evet elimizden gelen duamızı esirgemiyoruz her daim dilimizde 😔Rabbim onların cennetlik olduğunu kuranda müjdeledi ve biliyoruzki o zalimlerin gideceği tek bir yer var bunuda biliyor ve inanıyoruz. Onlar zannediyor ki biz kazanıyoruz yani kendileri halbuki kazananan Kudüs Filistin! Onlar bunu bilemezler. Cennetlik olan onlardır. Bizler kendi halimize dahi üzülmeliyiz burada ne imkanlar içindeyiz ama onlar şehit olanlardır. Rabbim bu zulmün bittiği zalimlerin kahrolduğu günleride en yakın zamanda gösterecektir inşallah🤲Kıyamet alametlerinin olduğu bir çağdayız. Efendimizin(sav) bu alametleri söylediğini biliyoruz. O zalimler kıyameti koparmayı istiyormuş sözde öyle bir düşünce ile bu katliamı yapıyorlarmış yıllar önce mescidi aksada Nurettin zenginin minberini yakan hristiyana sormuşlar neden yaktın diye. Çok ilginç bir cevap işte ne demiş “ tanrıyı kıyamete koparmaya zorladım” gerçekten denecek bişey bulamıyorum. Bu bilgiyide bugün izlediğim Alişan ile gülümse hayata programında Dr. Ali erkan hocadan öğrendim. Ve izlerken programı çok ağladım. Zaten kalbimiz paramparça ama anlatılanlar gerçekler öyle güzel yansıtılmışlar ki programı sunanlardan bu günü kardeşlerimizi düşünenlerden Allah razı olsun. Sadece savaştan bahsetmediler programda Kudüs’ün neden önemli olduğunu tarihini ,Selahaddin Eyyüb ün hikayelerini ve Peygamber Efendimizin (sav) miraç mucizesini anlattılar. Mescidi aksanın ilk kıblemiz oluşunu ve hikayesini ve daha ne çok şey öyle güzel bilgiler ve değerlilerki. Ve acı dolu görüntüler. 

  Ağlamak, boğazımın düğümlenmesi .. ve sadece gözyaşlarımın konuştuğu bir sabah oldu bugün benim için.Seccademin başında dua edebidim kuran okuyabildim kardeşlerim için.  Sizlerle hem duygularımı paylaşmak istedim hemde bu hafta bu konu üzerinde düşünelim kendimizi hesaba çekelim ve en önemlisi bol bol dua edelim hatta elimizden geldiğince yardım gönderen İHH gibi derneklere bağışlar yapalım inşallah. 

Rabbim sonumuzu hayır eylesin ülkemizi bölmeye çalışan İsrail i kışkırtarak bişeyler planlamaya çalışanlar kısacası yıllardır hep varolan düşmanlarımız yine topraklarımızı almaya çalışsada inanıyorum ki bizi bölemeyecekler. Askerlerimiz Allah’ın izni ile güçlü. Rabbim izin vermediği sürece ki inananlar daima kazanmıştır aynı peygamberimizin yıllar önce savaşta yahudilerin sayısı fazla olmasına rağmen savaşı kazanması gibi. 

 Dualarımız bu yönde , dualarımız Filistin ile… 😔

https://youtu.be/uUuQo_InZw0?si=_xkqlnyArZSagj6Z

(Programın linkini paylaştım arkadaşlar sizlerde bilgilenmek hocamızın duasına bir amin demek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz 😔Sağlıcakla kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AĞAÇ EVİ SOHBETLERİ 268

   Bugünki sohbet konumuz biraz üzücü de olsa konuşmak istedim bu konu hakkında. Bloggerlar olarak kendi aramızda en azından duamızı esirgem...